خاطره مسافرت+عکس قلب در ادامه مطلب
◕‿◕❤دست نوشته های دختری که من باشم❤◕‿◕

 


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت1:35---2 مرداد 1392
سلام نمی دونم برای کدوم مطلبتون نظر بذارم از نظر من همه اش زیباست بدون تعارف و تملق می گم همه اش زیباست مخصوصا دعایی که گذاشتید

ممنون از وبلاگ زیباتون باز هم سر می زنم و نظر می ذارم
پاسخ:خواهش می کنم....چشماتون قشنگ می بینه...خوشحال میشم بازم بیاین....ممنون از نظرتون دوست عزیز


reza
ساعت0:34---2 مرداد 1392
سلام وبت خیلی جشنجه .موفق باشی
پاسخ:میسی


امید
ساعت0:34---2 مرداد 1392
سلام وبلاگت عالیه مطالبش حرف نداره و کمیابه

به وبسایت من سر بزن و کد صلوات رو تو وبلاگت بزار

http://www.xp1.ir

ممنون
پاسخ:چشم...در اولین فرصت میام....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟,عکس,عروسک,مسافرت,باغ,بالکن,قلب,عکس قلب, :: 1:9 :: توسط : m-sh

درباره وبلاگ
بار خدایا… از کوی تو بیرون نرود پای خیالم.. نکند فرق به حالم.. چه برانی چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی.. نه من آنم که برنجم، نه تو آنی که برانی
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دست نوشته های دختری که من باشم....!!!!! و آدرس man-to-zendegi-love.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 3831
بازدید کل : 188736
تعداد مطالب : 355
تعداد نظرات : 254
تعداد آنلاین : 1



داستان روزانه